Първоначално публикувано от Lope
След като първоначалното въодушевление премине, разхода пада с поне 0,5 литра, при мен в момента гори около 1 литър по-малко от преди. (последната ми засечка показва 1,1 л/100 по-малко от преди, по същия маршрут и същия стил на шофиране)
Все пак маторя се събужда още при 1400-1500 оборота вместо при 2000, там, където преди си карал на 5-та, сега без проблеми се движиш на 6-та. Преди изкачвах баира към Кокаляне на 2-ра, и то едва-едва, сега го катери на 3-та и даже се ускорява, ако я настъпя.
За пропушването - съвсем минимално пропушва, и то само при много яко настъпване, при това само в първия момент, просто изкарва едно малко черно облаче. После не пуши.
Не грее изобщо.
Обаче - трябва да те предупредя - всичко това се заплаща. Съединителя става консуматив. Моя почна да буксува даже на 6-та, сега е нов, да видим колко ще изкара. Маховика също страда от високия въртящ момент.
Така че преди да сложиш чипа, приготви 500-600 лева за нов съединител. 99% ще се наложи да го смениш. Маховик на старо е също 500-600 лева.
Comment